Thursday, March 26, 2009

Írka -Fírka...

Mindig is szerettem ha csak úgy nekifogok és nem tudom mi a vége.
Van úgy,hogy megtervezem százszorszáz ,de úgysem lesz olyan amilyennek akarom.
Írka -fírka....
Mikor megmutatja a kisgyerek Anyunak,hogy :''Ne milyen szépet rajzoltam"!
Anya elmosolyodik...:))hihi,dehát ez egy írka-fírka.
Ó nem Anyu !Ez egy ház ez meg egy kert,ez meg Te vagy ez meg Én vagyok!:)
FAntázia.
Meglátja az egyszerűségében a fírkában a formákat.
Érdekes.
Talán rajtam is elmosolyodik a Teremtő,hogy milyen kis vonalakban milyen nagyokat látok
De vajon mit lát Ő vagy mit látok Én??
Sosem nevetett ki önkéntelen fírkáimon,
A mosolya is nem lekezelő inkább szerető,hogy: lányom,lányom ez nem épp az amit én gondolok róla,de örülök,hogy látod valahogy ha még nem is öltött formát.
A gyerek furcsán néz Anyura:"Még mindig nem látod??"
Anya forgatja hm,hm:" de,de látok valamit",és kezébe veszi a ceruzát és egyik vonalhoz húz egy másikat kiegészités képpen.
"Látod tényleg egy ház"A gyerek bólint:"Anya tényleg egy ház"(mintha nem lett volna jó a kiegészités nélkül is a ház ,de a gyerek örül,hogy ez igen Anya is látja már).
Igy vagyok én a Teremtőmmel.
Húztam egy vonat Ő meg húz mellé,vagy éppen "Át"ha kell és máris olyan amilyennek kell,hogy lássam.
"Ó igen már látom".
De szép is!; kis kert ,nagy ház,tájak ,falak ,karok ,kardok
Napok,Holdak,Reggelek ,Esték.
Kerekek,keretek vonalak ,de hagyom,hogy TE húzd tovább a vonalat,a "Vonalam".

1 comment:

ziaduby said...

Tetszenek a verseid :) Te aztán kialakítottad a stílusodat ;)