Saturday, September 1, 2007

Egy színben szinesek

SZivárvány....nézd a színeit
Nem látod a csodát??,a mókát a színpompát???
Egyik vöröses másik már barna
talán itt ott még a zöld is utat kapna s átmenne narancsba.
Sárga!izgalmas ahogy a kék mellett ragyog s nem mondja :
Na nézd én sokkal szebb vagyok...!!
Pirul a piros mikor virít a lila mellett s nem enged a magáéból
fényt áttőrni egy másik mellett.
Őszbe menő rozsda nem fogja a mellette ülő furcsán világitó világosa.

Emberek ,furcsán világitó szinek....
Egymás mellett vagyunk s a napunk ugyanigy színben megy el...
Milyen jó,hogy színes vagyok egy ember másik szine...
S nem is lenne szép a világ egyszínben ,csak szinben.
Hazudsz amikor azt mondod szűrke ...
Nézz fel az égre !!a kékje olyan mélyen hasít,
hogy a nap amire azt mondtad szűrke
átvilágit téged egy másik színbe s ha nem is rózsaszínbe ,
de fűzöldbe a természetbe.
Óceán kékje ,nem is olyan mint az égnek napsütötte vöröskéke
Annyira nagy s szép ez a rend az emberek s a szinek a másságunk énje
Szeretem azt aki kitalálta s nem ment az egyenruhára az egyszinre az unalmasra...
Hála!!
A színért,az emberért ,a másért ,hogy egyszinben szinesen láthatom a másét
s abban a színben megtalálom magam s nem vegyitem nem kavarom tisztán marad
a magam szine vagyok s benne a másé s igy tavaszt bontunk,vagy ha télbe,nyárba vagyunk
a színünk pompa s végzetig megmarad nem vesz bele egy fekete lyukba.

1 comment:

h.viola said...

Zsuzsa, ez igen tetszik-tetszik, főleg az utolsó rész..."A magam színe vagyok, s benne a másé, s így tavaszt bontunk".., ez a sor jól átadja a lényeget. hogy mindegyikünk egyedi, de mégis egy kerek egésznek a tökéletes része.
Írjál még sok ilyen szépet, színeset nekünk. pusszka:)