Friday, September 14, 2007

Csodálat!

Megtartót türelemért.
Szeretetért amit nem értek,csak érzek.
Vétettem s vétkem, csak sulyosbá tette éltem...
Nem néztem és nem vártam az örökkévalót csak mocskosan,mocsokban
hánykolódtam s vártam,hogy a sötétség mélysége
s félelme elnyeljen...tönkretegyen s ott hagyjon veszve a pokol fenekébe..

TE nem igy gondoltad,tervedben nem ez volt
anyaméhtől figyelve kiválasztott sorsal neked élve!!!
Nem céltévesztve bolyongva s bukva-kelve élni s vergődni.

SZikla ami ott vagy magsan te légy az ami rám esel se elrejtesz a szem elől.
CSoda!!!!
Ez a szó mi mentségemre van,
CSoda amit te tettél értem pokolfenékre jöttél
s megjártad az utat amit nekem kellene
Bocsáss meg!!!!
Bocsáss meg az életemért azért a mocsokért,a szennyért amit a neved dicsésége helyett hoztam fejedre..
Nem akarok élni ,nem igy...
Mocskomat és szennyemet neked kiteregetni és kérni,hogy te légy
aki törölsz és nem új kérelmeket benyujtva s holnap ugyanigy mocsokba szennybe hullva
Martalékaként a gonosznak.

Szakíts!!!!bennem láncot,kötelet
Szabadíts!!!!!
Szükésgem van rád erőd ami véd!!
Fájó szívem mély sebeit gyógyitsd s a vérben rejts el Mester!!
Nem akarom a szennyet szánd meg égő lelkem
csontjaim kiszáradtak s érted égve kiáltanak:
MENTS MEG MESTER!!!!

No comments: